Hydepark

Polka stworzyła społeczną kampanię reklamową, która poruszyła Norwegów [przegląd prasy]

Co robią Polacy w Norwegii - malują domy, pracują w przetwórniach rybnych? Tak, ale też leczą ludzi, wykładają na uniwersytetach, organizują wystawy i robią reklamy, które są w stanie poruszyć cały kraj.

Za swoją kreatywność Magdalena Kamøy zdobyła już wiele laurów w branży reklamowej. Tym razem została dostrzeżona przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, która uhonorowała ją nagrodą "Wybitnego Polaka" w Norwegii.

Widzowie zobaczyli ludzi zmagających się z chorobą nowotworową nie jako podłamanych i ciągle borykających się ze skutkami ubocznymi terapii pacjentów, ale osoby dbające o aktywność fizyczną, seksowne, skoncentrowane na zachowaniu witalności. "Nareszcie optymistyczne podejście do tematu, który przeraża wszystkich" - pisał o projekcie dziennik "Aftenposten".

Pomysłową i wzruszającą przeróbkę teledysku "Call on me" obejrzało w Norwegii pół miliona osób. Za stosunkowo niewielkie pieniądze uzyskano mocny efekt, bo kampania zyskała duży zasięg. W niedzielę w Oslo jej współtwórczyni, Magdalena Kamøy, odebrała nagrodę w konkursie "Wybitny Polak" w Norwegii. Wraz z nią nagrodzono inne niezwykłe osobowości pochodzące znad Wisły.

Wirtualna Polska